Другий бік медалі
Другий бік медалі
16-07-2015
Цікаве

 

Останнім часом звідусіль ми чуємо багато нарікань та звинувачень на адресу Верховинського автотранспортного підприємства (АТП). Навколо підприємства точиться маса пліток, мовляв, уже за місяць АТП – банкрут, до вересня його розформують, у боксах та гаражах уже нічого немає, бо те, що нажито  за останні 30 років добро, усе продали чи порозкрадали. Я вирішив з’ясувати, чи це правда та поговорити з працівниками підприємства. 
Розпочнемо з того , що на подвір’ї АТП рік тому була головна естакада, її разом з невеличким шматком землі було віддано, не знаючи ким і не знаючи кому, а потім і зовсім знищено загадковим власником. Зведено навколо неї огорожу, яка таким чином погіршила виїзд та заїзд маршрутних автобусів. Керівництвом АТП на чолі з Володимиром Бараном естакади прийшлося зводити прямо у боксах,адже автобус не може виїхати на маршрут  без технічного огляду. Випускну естакаду працівникам прийшлося звести при виїзді майже впритул з головним офісом. За останні 4 місяці підприємство змогло придбати  ще три автобуси марки ПАЗ та відкрити два рейси в села Дземброня і Великий Ходак. 
Як запевняють мене працівники, усі звинувачення на адресу теперішнього керівництва безпідставні, адже до приходу В. Барана на підприємстві панувала суцільна розруха. Транспорт, що був на балансі – це дві бензинові «Газельки», старі «ПАЗи» ще 70-х років, вироблені за часів Союзу, які зараз гордо вишикувались в шеренгу на подвір’ї АТП і носять промовисту назву «брухт». 
Зарплата працівників не була виплачена за цілих 6 місяців. З приходом нового керівництва борги по зарплаті погасили не за цілих 50 днів. Одразу планувалося купити два нових автобуси. Але, як завжди, не дозволили це зробити  наші «файнецькі» дороги. Було прийнято рішення закупити автобуси, які були вже у експлуатації та перевести їх на дизельне паливо. Це дало змогу з економити гроші на паливі, особливо на рейсах до віддалених сіл району. 
В буремні часи Майдану попри всі заборони влади та обласного ДАІ тільки В. Баран надавав автобуси верховинцям, щоб ті могли потрапити до Києва. Просив він для цього тільки 250 гривень, щоб виплатити водієві за дорогу. 
Розпочався капітальний ремонт самого приміщення АТП, кабінету бухгалтерії, а на другому поверсі відремонтовано три кімнати для відпочинку водіїв, в яких не тільки зроблено ремонт, а й закуплено меблі від столів до диванів. Те, що бокси на підприємстві порожні, теж не відповідає дійсності. Там є чимало різного роду станків, кузня, зварка, велика кількість робочого інвентарю. За останніх 5 років на подвір’ї підприємства так вийшло, що жодного разу не ступила нога чиновника нашого району. Зовсім нещодавно біля входу АТП побував уже колишній голова РДА Я. Скуматчук, який обіцяв повернути підприємству коефіцієнт 1,5 на пільгове перевезення громадян, але далі слів справа так і не дійшла.   
А ось на засіданнях Народної ради уже давно ведеться дискусія, щоб з вересня цього року розірвати контракт з діючим керівництвом АТП і віддати його в руки підприємців-перевізників. Та чи логічно це, а головне чи доцільно? В такому разі в автопарку в АТП залишиться уже згадана шеренга автобусів-брухту і дві бензинові «Газелі». Підприємців-перевізників у районі максимум 5 чоловік, хто захоче брати на себе таку відповідальність, їздити просто не буде чим. 
Так, існує чимало проблем, зараз автобуси часто ламаються, зриваються рейси, головною проблемою звичайно, є наші дороги, які своїми ямами та вибоїнами доводять наші маршрутки до «сказу». Комплектуючі, які важко знайти не те що в районі, а в цілій  області, особливо це стосується таких марок автобусів, як «Богдан» та «Еталон». До речі, відділ освіти району теж зіштовхнувся з цією проблемою і добре про неї знають.  
Звичайно, не завадило б нашим касирам на автостанції бути більш толерантнішими та ввічливими. А ще ця постійна бюрократія і , звичайно, деякі люди, які ставлять палки  в колеса, не даючи працювати іншим чи то із заздрощів, чи то просто хочуть прихопити собі до рота ласий шматок пирога, коли він уже став  достатньо солодким  і смачним за ці 5 років.  Додати сюди ще нарахування комісією району так званих балів з обслуговування і надання їх підприємству чи іншим перевізникам. Але чи чесно вони нараховувались, зараз вирішується в декількох судах, один з яких керівництво АТП уже виграло. Зазирнути хоча б на 5 хвилин в суть цієї проблеми, стає зрозумілим, що не все так погано в домі під назвою Верховинське АТП, хоча роботи ще достатньо та головне, що вона проводиться в правильному напрямку.
P.S. Зупинки «тутки» і «тамки» немає
Водії Верховинського АТП звертаються до жителів району не просити їх зупинятися на невизначених зупинках, адже саме через це за останні два місяці в області скоїлось  7 ДТП, в яких загинуло 4 людини. Для висадки пасажирів в кожному селі існує автобусна зупинка, поблизу якої стоїть відповідний знак. Просимо з розумінням поставитися до вищесказаного та дотримуватися правил дорожнього руху. 
Олег Гапчук

Переглядів - 59
Обласні новини

вологість:

тиск:

вітер: