Історія про початок продажу рідкого мила!
05-08-2013

 

 Продовжуємо навчатися хитрощам і практичній роботі мозку на прикладі розумних світових бізнес рішень і стратегій.

 Все почалося в 1970-і роки. Жив та був Роберт Тейлор, який керував компанією Мінетонка. І винайшов він перше у світі рідке мило, точніше його загальновідому модифікацію. Те саме що ми зараз використовуємо і вдома, і в офісах і в кафе в туалетах. Він розумів що це крутий винахід, на якому можна і потрібно багато заробити.

 

 І вирішив він вкласти все що має в даний бізнес, але була проблема, запатентувати він не міг, а значить дуже швидко могла утворитися конкуренція. Була безліч великих заводів, які при перших ознаках того що його продукт заробляє, - тут же б налагодили виробництво і викинули його з ринку. Що робити в такій ситуації?

 

 Роберт пішов на ризик і хитрість. У США у той час було лише 2 заводи ті, які випускають маленькі пластикові дозатори для мила (помпочки на які ви натискаєте, щоб з баночки до вас на руку впала порція рідкого мила).

 

 Отже Роберт вирішив закупитися ними про запас. А саме вклав 12 мільйонів доларів в закупівлю пластикових дозаторів (його компанія на той момент коштувала куди дешевше).

 

 Таким чином, ці 2 заводи найближчі 2 роки працювали тільки на те, щоб закрити замовлення від компанії Роберта. Ось така ось фора.

 

 Почалися продажі, все йшло як по маслу. Як підсумок, головний конкурент Colgate-Palmolive були вимушені купити компанію Роберта за 61 млн доларів, щоб не втратити частку свого ринку.

 

 Отже навіть якщо ваша ідея не унікальна і не можлива до патентування, є варіанти як подолати монстрів на вашому ринку Продовжуємо навчатися хитрощам і практичній роботі мозку на прикладі розумних світових бізнес рішень і стратегій.

 Все почалося в 1970-і роки. Жив та був Роберт Тейлор, який керував компанією Мінетонка. І винайшов він перше у світі рідке мило, точніше його загальновідому модифікацію. Те саме що ми зараз використовуємо і вдома, і в офісах і в кафе в туалетах. Він розумів що це крутий винахід, на якому можна і потрібно багато заробити.

 

 І вирішив він вкласти все що має в даний бізнес, але була проблема, запатентувати він не міг, а значить дуже швидко могла утворитися конкуренція. Була безліч великих заводів, які при перших ознаках того що його продукт заробляє, - тут же б налагодили виробництво і викинули його з ринку. Що робити в такій ситуації?

 

 Роберт пішов на ризик і хитрість. У США у той час було лише 2 заводи ті, які випускають маленькі пластикові дозатори для мила (помпочки на які ви натискаєте, щоб з баночки до вас на руку впала порція рідкого мила).

 

 Отже Роберт вирішив закупитися ними про запас. А саме вклав 12 мільйонів доларів в закупівлю пластикових дозаторів (його компанія на той момент коштувала куди дешевше).

 

 Таким чином, ці 2 заводи найближчі 2 роки працювали тільки на те, щоб закрити замовлення від компанії Роберта. Ось така ось фора.

 

 Почалися продажі, все йшло як по маслу. Як підсумок, головний конкурент Colgate-Palmolive були вимушені купити компанію Роберта за 61 млн доларів, щоб не втратити частку свого ринку.

 

 Отже навіть якщо ваша ідея не унікальна і не можлива до патентування, є варіанти як подолати монстрів на вашому ринку 

04.08.13
Раритетні мобільні телефони можна придбати в мережі за 300 - 800 гривень

Всього 10-15 років тому мобільний телефон був розкішшю навіть для забезпечених людей. Асортимент моделей був відносно невеликим, а тому виробники мобілок всіляко наділяли свої творіння ключовими особливостями.

детальніше
03.08.13
Росіянам показують рекламу, де змивають "український прапор" в унітаз

На YouTube з'явився рекламний відеоролик, що транслюється на російському телебаченні.

 

Особливістю даної "рекламної продукції" є демонстрація "стіка" для миття унітазів, який по формі схожий на прапор України.

детальніше
02.08.13
Премєр і таксі

Прем'єр Норвегії один день пропрацював таксистом, щоб поспілкуватися з людьми

Щоб поспілкуватися з простими громадянами в неформальній атмосфері і дізнатися їх сподівання і проблеми, прем'єр-міністр Норвегії Йенс Столтенберг вирішив на один день перетворитися на простого таксиста.

детальніше
01.08.13
У В’єтнамі знайшли людей які прожили на дереві 40 років!

Батько і син, які прожили в джунглях 40 років без контактів з іншими людьми, випадково знайдені в джунглях у центральній частині В'єтнаму жителями одного з сіл. Селяни розповіли про це місцевій владі, які відправили загін для пошуків незвичайних мешканців джунглів.

детальніше
26.07.13
Віщий голос поета в наші увійшов серця

Під такою назвою 25 липня в приміщенні Центральної районної бібліотеки пройшов масовий захід літературно-мистецька вітальня підготовлений працівниками ЦРБ і присвячений 200-літтю з дня народження великого Кобзаря Тараса Григоровича Шевченка.
детальніше
26.07.13
ГАДЮКИ РОЗБУШУВАЛИСЬ

За китайським гороскопом, 2013-ий – Рік Змії. Немов знаючи про це плазуни доводять людям «хто в домі хазяїн». Чи не тому цьогорічне літо на Верховинщині б’є усі рекорди з кількості укусів гадюк .
детальніше
26.07.13
На полонині Берческа знайшли мертвого ватага

У Верховинському районі наряд прикордонників виявив у будинку на полонині мертвого господаря.
детальніше
25.07.13
Нові видання

«Жаб’є» – перший номер еколого-просвітницького краєзнавчого журналу під такою назвою днями побачив світ.
детальніше
25.07.13
Верхньоясенівці отримують друге дихання, а «Лісгосп» «пливе»

Розпочалося друге коло футбольної першості району з футболу. У матчі-центрі 6-го туру зустрічалися «Ліс­госп» та Верхній Ясенів.

детальніше
Обласні новини
17.08
Другий Спас - Яблучний

 19 серпня Преображення Господнє 

15.08
День археолога

14.08
Перший Спас — Маковея

вологість:

тиск:

вітер: